Mulla on jatkuvasti kauhea nälkä, joka ei lähde edes syömällä. Mieli tekee ruokaa, mutta syöminen ei vie mielihalua pois vaan kokoajan pitäisi olla ahtamassa ruokaa naamaansa. Tätä menoa jos jatkan, niin mulla on kohta ongelmia mun vaatteitteni kanssa. Tätä jatkuvaa nälkää on jatkunut jo yli viikon. Vähän ennen kuin plussasin, mulle iski eräs ilta ihan mieletön nälkä ja mieli teki munakasta. Lopulta mä söin kahdeksasta munasta (juu-u) tehdyn munakkaan ja voin sen jälkeen äärettömän pahoin. Eikä mikään ihme. Kuka hullu nyt kahdeksan kanamunaa vetää nassuunsa?! Jokseenkin pelottavaa, ettei tää nälkä tunnu lähtevän mitenkään päin pois. Mä en ole koskaan vahtinut linjojani tai ollut huolissani painosta raskaana ollessa, mutta nyt on pakko sanoa, että huolettaa. Jos mun raskausaika on tätä loppuun asti, niin mä joudun hyvästelemään mun rakkaat vaatteeni, sillä ne ei todellakaan mahdu mun päälleni enään koskaan!

Väsymys on myös iskenyt armottomasti. Huomaan, että on vaikea pysyä hereillä ja huomaan haaveilevani sängystä jatkuvasti. Päikkärit on kova sana ja iltakymmenen jälkeen olo on, kuin olisi kolmen promillen humalassa. Kotona ei myöskään meinaa jaksaa tehdä mitään, hereillä pysymyninenkin kun käy jo työstä. Joten kais e olisi parempi painua näillä sanoilla tutimaan, etten sammahda näppäimistön päälle.