Ei hajuakaan millä viikoillamennään. Reippaasti yli kolmetoista, mutta alle 17-viikkoa. Jouluaattona pitäisi olla puolessavälissä tää raskaus. Eli ihan hyvällä mallilla, eikö?

Nyt vihdoin mä uskaltauduin ostamaan kaksi imetyspaitaa itselleni. Toinen, pitkähihainen, sai mieheltä heti suosionosoitukset. Ei sen takia, että sellaiset paidat on käytännöllisiä, vaan koska kaula-aukko toi maitomeijerit varsin näyttävästi tyrkylle. Olin aika järkyttynyt, sillä paidan kanssa imetys olisi "tissit tiskiin" mentaliteetilla (ja tissit olisivat tiskillä muutoinkin). Koko rinta olisi vedettävä ulos kaula-aukosta. Nimesin paidan baaripaidaksi, illan juomat olisi takuuvarmasti ilmaiset. Nätti paita noin muutoin ja taidankin ottaa sen käyttöön raskausajaksi. Valitettava totuus on, että kun lapsi on ulkona, mun meijerit ei enään mahdu säädyllisissä rajoissa paitaan. Ja niin luonnollista kuin imetys onkin, niin en aio silti esitellä luonnollista osaa kehostani kanssaihmisille. Kyseessä oli H&M:n mama paita.

Toinen paita oli tosi nätti lyhythihainen Mamalicousin imetyspaita. Todella kaunis ja ihana, mutta...imetys-aukot olivat kainalossa? Paidan toteutus oli jokseenkin hankala, ellei tarkoitus olisi, että lapsi imeskelisi kainalokarvoitusta. aika säätämistä, että hamuavan lapsen saisi tissille helposti, sillä rintaa olisi pidettävä (siis vedettävä) imetysaukkoon, samalla kun vauvaa asettelee. Noh, ehkä näissä on jokin tekniikka, joka mulle avautuu sitten, kun imetys on ajankohtainen. Ja kun molemmat kuitenkin kustansivat mulle yhteensä kuusi euroa (käyteyt kun olivat) niin siihen nähden ihan hyvät ostokset.Ainakin jos mieheltä kysytään :)

Ja hei, mä ehkä..ehkä,ehkä,ehkä...tunnen jo jotain piniä liikkeitä sisälläni :)